viernes, 9 de noviembre de 2007

Cole de l'any passat, el meu estimat cole... M. Garcia Cabanes

L'any passat, vaig fer cap a l'Aldea, un poble per mí prou conegut de les meves estimades Terres de l'Ebre, amb les quals els qui em coneixeu em sento molt identificada i amb el cor molt arrelat a tot lo que és lo meu estimat Delta, (la meua gossa es diu així).

Aquest escrit, és per a mí, un petit homenatge a tota aquella gent, als mestres i les mestres que l'any passat vaig conèixer, bé que vaig tenir la gran sort de conèixer.

Em vaig sentir molt estimada entre tots i totes elles, per mí heu sigut més que companys i companyes de feina, per mi heu sigut una petita familieta amb la que em trobava cada dia, el goig de veure-us, el goig de poder treballar amb vosaltres.

Molt records i abraçades.
Anna, Carlos, Juan, Ximo, Rosa, Victòria, Cristina i Juanlu, Imma, Sergi, Eloy, les mestres d'infantil...
"Ojalà"! ens tornem a trobar!

No hay comentarios: